Sigara Bırakma Tecrübem




1970 yıllarında Sigara, özgürlüğün, mutluluğun prestijin simgesi olarak lanse edilmişti. İnsanların birbirine sigara ikram etmesi, itibar konusuydu. Sehpanın üzerinde duran içi değişik sigaralarla dolu tepsileri hatırlıyor musunuz ? Misafirlere çeşit çeşit sigara ikram edilirdi. Sigara tepsisi  evin en önemli köşesinde yerini alırdı.


İnsanlar sigaranın ölümcül tehlikesinin farkında değildi. Nedense insan oğlu kendisini hemen öldürmeyen şeyleri kendisine tehlike olarak görmüyor. İnsanlar anı yaşamayı yeterli buluyor. Kimse yarınını düşünmüyor. Elbette bu konunun nedenleri araştırılmalı ancak bu psikologların hatta  sosyologların araştırma alanına giriyor. Ne yazık ki benim alanım değil yoksa araştırmaktan büyük keyif alırdım.

Tütün kullanımı çook eski yıllara gidiyor. Mesela kızılderililerin, tütün içtiği biliniyor, anak şimdiki gibi tiryakilik bağımlılık yok. Yani kızılderililer ellerinde sigara çubuklarıyla dolaşmadıkları kesin.

Onlar için tütün yılda 1 yada 2 kere yapılan sadece   tek bir nefes alınan  bir ritüel.

Konumuz Sigara; Artık günümüzde sigaranın tehlikeli olduğu herkes tarafından biliniyor. Peki neden sigara tüketimi son bulmuyor.





Sigara bağımlılık yaratmakta, sigaranın içinde 4000 üzerinde kimyasal  var. Bu kimyasallar sürekli değişmekte. Düşünsenize zararlı olduğunu bile bile kendinize engel olamıyorsunuz.
Sigaradan keyif alındığını söylemek ise çok saçma. Kızgın kumlardan serin sulara atlar gibi.
mi hissediyorsunuz ? yok artık. 

SİGARAYI BIRAKMA TECRÜBEM 

 Sigara Bırakma


Sigarayı bırakabilirsiniz bunun için bazı metotlar var, ancak sigarayı bırakmaya hazır olmalısınız. Sigarayı bırakma kararını almış olmalısınız.

Dünyada en fazla bilinen ve uygulanan metotlardan bir tanesi Abrahamson metodu, Bu nu Türkiye'de tecrübe ettim ve Abrahamson metodu sayesinde sigarayı bıraktım.  Şimdi sizlere bu süreçte yaşadıklarımı anlatmak istiyorum.

Bu metodu ilk olarak bir arkadaşımdan duydum, anlattıkları biraz hayal gibiydi. Tek Seansta sigarayı bıraktığını söyledi. Merak ettim ve önce telefonla aradım.

Bana sigarayı tek seansta bırakabileceğimi ve 1 yıl boyunca takip edeceklerini söylediler. Bio Enerji kristal terapi yöntemi uygulayacaklarını anlattılar.

Araştırdım, dünyanın en eski tıp yöntemlerinden biri. Uzak doğuda Çin de bulunmuş. Ancak Abrahamson metoduyla batı tıbbıyla buluşmuş.

Acaba bırakabilir miyim diye gittim. Önce beni bilgilendirdiler, sürecin nasıl olacağı anlatıldı, dikkat etmem gereken konular hakkında bilgi verildi. Mesela vücudumun nikotinden temizlenmesi için bol içemem ve hareket etmem gerektiği söylendi. Ve Pasif içicilikten uzak durmam gerektiği anlatıldı. Terapi sonrası eve geldiğimde enteresan bir his olmadı, yani kendimi bulutların üzerinde nirvanaya ulaşır gibi bir hissiyatım yoktu. Hemen Be Positive'i aradım ve şöyle dedim "Ben bir şey hissetmiyorum, ne yapmalıyım ? "

Telefonu açan bayan bana sigara içip içmediğimi sordu. içmedim dedim :))) Bana rahat olmamı ve metodun işlediğini söyledi, çıkıp dolaşın hava alın ve muhakak her saat su içerek vücudunuzu nikotinden temizleyin dedi.

Ben bu terapiyi 2017 Şubat ayında almıştım, Aradan 1,5 yıl geçti ve ben hala sigara içmiyorum.

Sigarayı bırakabilirsiniz. Yeterki bu kararı verin. Ben Abrahamson metoduyla bıraktım ancak başka sigarayı bırakma yöntemleride var, Sigarayı bırakmadan önce sigara bırakma hapı kullanmıştım, Şampiks, ancak bende işe yaramadı. Ben şampiks ile 1 hafta sigaradan uzak kalabildim. Ama herkeste farklı etkisi olabilir.

Sigara önce size sonra yakınlarınıza üzüntü ve ızdırap verir. Ama sonunda ya öldürür yada süründürür.

Saygılar









Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Glutensiz Beslenme

Sigara Bırakma Hakkında Bilgi